Zašto razmišljamo ružičasto?

ZAŠTO RAZMIŠLJAMO RUŽIČASTO?
Mjesec listopad poznat je kao mjesec ružičaste vrpce koja simbolizira borbu protiv raka dojke. U tom mjesecu pokušava se posebno razviti svijest među ženama, ali i djevojkama koliko je važno ići na redoviti pregled dojki. Danas u svijetu, ali i Hrvatskoj, zaista velik broj žena, sve više mladih, obolijeva od malignog tumora dojki. I upravo zbog toga važno je posebno razviti svijest o prevenciji. Svaka žena bi trebala barem jednom godišnje posjetiti liječnika i obaviti mamografiju, pregled dojki, kako bi se ustanovilo je li sve u redu,. a ako nije, da s s liječenjem može poćeti što prije.  

Rak dojke je rak koji se može brzo, ali i sporo razvijati. Postoje brojni simptomi koji Vam mogu pomoći da na vrijeme otkrijete zloćudnu bolest. Svaka žena je individualna, pa tako i njeno tijelo, ali neki od simptoma koji mogu ukazivati na postojanje problema su svrbež, crvenilo dojke, bol, bol u leđima, iscjedak iz bradavice i dr. U slučaju da to osjetite, zaista je vrijeme da posjetite liječnika. Liječnik će najbolje znati što treba činiti te Vam objasniti sve mogućnosti. Ali kako ne bi čekali pojavljivanje simptoma važno je redovito obavljati preglede. Cijeli mjesec listopad pokušava se što više razviti svijest o tome koliko je važno redovito posjećivati liječnika i dok ste zdravi.



Svoj doprinos u borbi protiv raka dojke daje i tvrtka M.B.O- BIRO koja je prodajom WHATMAN filtera uspješno sudjelovala u akciji svojeg principala tvrtke Cytiva. Cytiva pomaže razvoju istraživanja raka dojke doniranjem 1 USD od svakog prodanog WHATMAN proizvoda tijekom mjeseca listopada, u Breast Cancer Research Foundation 

Zajedno možemo učiniti razliku.

Globalnim korištenjem  WHATMAN laboratorijskih proizvoda  za filtriranje podupiremo misiju BCRF-a od utemeljenja kritičnih točaka u istraživanju raka dojke, do otkrića i razvoja lijekova.

Zahvaljujemo svim našim kupcima koji su izborom WHATMAN filtera sudjelovali u ovoj akciji.